JAK NIE PODJADAĆ?
JAK NIE PODJADAĆ?

❓Jak ograniczyć podjadanie między posiłkami❓


1️⃣NAPIJ SIĘ! Często mylimy uczucie głodu z pragnieniem💧 ⠀
2️⃣WYPIJ KAWĘ! Kofeina zawarta w kawie hamuje uczucie głodu i zmniejsza chęć sięgnięcia po coś słodkiego☕️ ⠀
3️⃣NIE TRZYMAJ PRZEKĄSEK NA WIERZCHU! Przekąski w widocznym miejscu zwiększają szansę, że po nie sięgniemy bez uprzedniego zastanowienia się🍬 ⠀
4️⃣JEDZ REGULARNIE! Ustalenie konkretnej liczby i pory posiłków może skutecznie zapobiegać podjadaniu 🍔 ⠀
5️⃣NIE POMIJAJ POSIŁKÓW! Doprowadzenie do uczucia silnego głodu może powodować niepohamowany apetyt, zwłaszcza na żywność wysoko-przetworzoną🥗 ⠀
6️⃣NIE NUDŹ SIĘ! Jedzenie z nudów to jeden z częstszych powodów pojawienia się chęci sięgnięcia po “coś” do jedzenia🤯 ⠀

📸 zannavandijk

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram SIŁA ROŚLIN!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl