NIEDOBORY BIAŁKA NA DIECIE WEGAŃSKIEJ?
NIEDOBORY BIAŁKA NA DIECIE WEGAŃSKIEJ?

📞HALO, HALO☎️ NIEDOBÓR BIAŁKA NA DIECIE WEGAŃSKIEJ? POTRZEBNA POMOC!🆘 ⠀

Białko składa się z aminokwasów. Wyróżniamy ich 20, z których 8 musi być dostarczanych z dietą (aminokwasy egzogenne: fenyloalanina, izoleucyna, lizyna, metionina, tryptofan, walina, leucyna, treonina) oraz 12 endogennych, które mogą być syntetyzowane w organizmie.


Produkty, które są głównym źródłem białka w diecie roślinnej, to: ⠀
✔️nasiona roślin strączkowych (fasola, ciecierzyca, soczewica, tofu, groch) ⠀
✔️komosa ryżowa (quinoa)
✔️mąki i makarony z nasion roślin strączkowych (np. z grochu, soczewicy, ciecierzycy) ⠀
✔️ROŚLINNE ODŻYWKI BIAŁKOWE (np. na bazie białka grochu, ryżu, konopii) ⠀
✔️zamienniki mięsa (np. tempeh, seitan, wegańskie burgery) ⠀
✔️orzechy i nasiona (np. migdały, nerkowce, pestki słonecznika, dyni) ⠀

Podsumowując, na odpowiednio zbilansowanej diecie roślinnej, w której codziennie znajdują się wyżej wymienione produkty, o niedobór białka martwić się nie trzeba.


📸 simnettnutrition ⠀

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram SIŁA ROŚLIN!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl