JADŁOSPIS WEGAŃSKIEGO SPORTOWCA
JADŁOSPIS WEGAŃSKIEGO SPORTOWCA

Jesteście ciekawi jak wygląda dzienny jadłospis sportowca na diecie wegańskiej?🥗

Oto menu Simnettnutrition⬇︎


1️⃣Posiłek przedtreningowy: mango ⠀
2️⃣Śniadanie po treningu: smoothie (ze zdjęcia) z płatków owsianych, napoju owsianego, mrożonych jagód, bananów, daktyli, jarmużu, nasion chia i białka PERFORM
3️⃣Lunch: sałatka z fasoli, kapusty, jarmużu ze słonecznikiem i dressingiem sezamowo-musztardowym ⠀
4️⃣Obiado-kolacja: komosa ryżowa z fasolką edemame, brokułem, czerwoną papryką, sałatą i awokado ⠀

Całość: 2700 kcal, 450 g węglowodanów, 64 g tłuszczu, 126 g białka; 1500 mg wapnia (155%), 40mg żelaza (490%!), 20 mg cynku (180%), 101 uq selenu (180%) ⠀

Jak widać, niedobory mu nie groźne✅ ⠀


📸 vivolife simnettnutrition

 

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl