CO JEŚĆ PRZED TRENINGIEM
CO JEŚĆ PRZED TRENINGIEM

CO JEŚĆ PRZED TRENINGIEM❓🏋🏻‍♀️


Posiłek przedtreningowy powinien być lekkostrawny i bogatoenergetyczny. Naszym celem jest zapewnienie mięśniom odpowiedniego poziom glukozy, z której będzie mógł korzystać podczas wysiłku. By dobrze go skomponować, należy zadbać o poniższe aspekty: ⠀
-WĘGLOWODANY🥯- są podstawowym paliwem, ich ilość powinna wynosić ok 1-2g/kg masy ciała👉🏻stanowią bazę posiłku ⠀
-BIAŁKO🥛- porcja białka przed treningiem może przynieść korzyści w postaci lepszej wydolności czy też siły mięśni - warto spożyć około 0,4 g białka/kg masy ciała ⠀
-TŁUSZCZ🥜– ten makroskładnik wydłuża trawienie i obciąża układ pokarmowy, dlatego przed treningiem należy go ograniczyć do ok. 10 g ⠀
-BŁONNIK🥦– działa mocno pobudzająco na jelita, powodując przyspieszenie trawienia, co może powodować biegunkę na treningu. W nadmiernej ilości będzie powodować wzdęcia, więc lepiej ograniczyć jego ilość do minimum ⠀
-KONSYSTENCJA🧉- posiłek w formie płynnej jest lekkostrawny i łatwy do wypicia, więc świetnie sprawdzi się przed treningiem ⠀

Jak wszystkie powyższe mogą wyglądać w praktyce? Na przykład tak: ⠀
1. Szejk owocowy z ODŻYWKĄ BIAŁKOWĄ
2. Jogurt sojowy z BIAŁKIEM i owocami ⠀
3. Kaszka manna na napoju sojowym z ODŻYWKĄ BIAŁKOWĄ⠀
4. Szejk z MASS GAINEREM



📸 adamkuncicki

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl