ILE BIAŁKA POWINNO SIĘ SPOŻYWAĆ?
ILE BIAŁKA POWINNO SIĘ SPOŻYWAĆ?

ILE BIAŁKA POWINNO SIĘ SPOŻYWAĆ?

⠀ ⠀ ⠀
Białko pełni w organizmie bardzo ważne funkcje m.in. budulcowe, odpornościowe, wysiłkowe. Każdy z nas ma ściśle określone zapotrzebowanie na ten makroskładnik, a różni się ono w zależności od wieku, płci, stanu zdrowia, stanu fizjologicznego, genetyki czy poziomu aktywności fizycznej i rodzaju uprawianej dyscypliny sportowej.

⠀⠀ ⠀ ⠀
-Jeśli masz niski poziom aktywności fizycznej, nie uprawiasz konkretnego sportu - twoje dzienne zapotrzebowanie wynosi ok. 1g białka na 1 kg masy ciała. To zdecydowanie wystarczająco! ⠀
-Jeśli ćwiczysz kilka razy w tygodniu bądź uprawiasz dyscypliny wytrzymałościowe - potrzebujesz odrobinę więcej białka - 1,4g-1,6g na 1 kg masy ciała ⠀ 
-Jeśli ćwiczysz siłowo i zależy Ci na rozbudowie mięśni-jedz 1,8g białka na 1 kg masy ciała ⠀

Wyższe spożycie niż rekomendowane nie przyniesie specjalnych korzyści. Nadmiar białka zostanie przekształcony do glukozy (cukru) i wykorzystany jako źródło energii. Lepiej zamiast tego zjeść węglowodany. ⠀

Jednak niektórym osobom jest ciężko pokryć swoje zapotrzebowanie z różnych względów ⇒ z pomocą przychodzą pyszne i smakowe BIAŁKOWE ODŻYWKI, dostępne na NASZEJ STRONIE.


📸 katarzyna_lozynska

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl