OWOCE W DIECIE SPORTOWCA
OWOCE W DIECIE SPORTOWCA

OWOCE W DIECIE SPORTOWCA ⠀
Spożycie owoców, bogatych w glukozę i fruktozę może poprawić wydolność podczas ćwiczeń wytrzymałościowych, przyspieszyć tempo uzupełniania glikogenu po wysiłku, tym samym pozytywnie wpłynąć na regenerację, a także zmniejszać dolegliwości żołądkowo-jelitowe. Dlatego warto je jeść! ⠀

JAKIE OWOCE POWINNI JEŚĆ SPORTOWCY? ⠀
✔️dojrzałe banany – szybko uzupełniają energię w mięśniach i dostarczają potasu, który uzupełnia elektrolity w komórkach ⠀
✔️arbuz – dobra alternatywa nawodnienia po treningu, a także źródło cytruliny polepszającej pompę mięśniową ⠀
✔️wiśnie – potężna dawka przeciwutleniaczy, wzmacniają układ odpornościowy i pomagają w zasypaniu ⠀
✔️ananas – zawiera enzymy, które poprawiają trawienie białka ⠀
✔️kiwi – bogate źródło witaminy C, które warto dodać do diety w okresie jesienno-zimowym w celu zwiększenia odporności ⠀
✔️cytrusy - dodatkowe wsparcie układu odpornościowego



📸 aleksandra_wachowicz

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl