CZEKOLADA NA DIECIE?
CZEKOLADA NA DIECIE?

Czekolada na zdrowej diecie - można jeść czy nie? ⠀

Przechodząc na dietę odchudzającą lub chcąc wprowadzić zdrowe żywienie często wyrzekamy się powszechnie uznawanych za najbardziej smakowite produktów jak słodycze, w tym właśnie czekolada. Czy słusznie? ⠀

Przyjrzyjmy się właściwościom czekolady:
➜ posiada wysoki potencjał antyoksydacyjny ⠀
➜ bogata we flawonoidy, związki o działaniu przeciwzakrzepowym ⠀
➜ jest źródłem magnezu odpowiedzialnego za prawidłowe działanie układu nerwowego ⠀
➜ przyczynia się do wytwarzania serotoniny, hormonu szczęścia, który poprawia nastrój i pomaga zwalczyć stres ⠀
➜ regularne spożywanie gorzkiej czekolady redukuje stany zapalne powiązane z chorobami układu krążenia ⠀
➜ przynosi ulgę osobom borykającym się z przewlekłym kaszlem za sprawą teobrominy, która występuje w ziarnach kakao ⠀
➜ największe korzyści uzyskuje się spożywając 2-3 kostki czekolady dziennie, najlepiej o jak najwyższej zawartości kakao ⠀

Więc czy eliminacja czekolady z diety jest słuszna? Absolutnie nie!

Nie trzeba rezygnować z czekolady w diecie, wręcz korzystnie jest ją spożywać. Najlepiej w postaci jak najmniej przetworzonej, z dobrej jakości ziaren kakaowca, z wysoką zawartością % kakao - idealna będzie kostka SUROWEJ CZEKOLADY MY RAW JOY do porannej owsianki!


📸 aleksandra_wachowicz

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl