LICZ KOLORY, NIE KALORIE!
LICZ KOLORY, NIE KALORIE!

LICZ KOLORY, NIE KALORIE! 

Kolorowy talerz to nie tylko przyjemność dla oka - szeroka gama kolorowych warzyw to mnóstwo różnych witamin i składników mineralnych, niezbędnych do naszego prawidłowego funkcjonowania!  

 

Każdego dnia w naszym jadłospisie powinny znaleźć się poniższe kolory↓

CZERWONY⇾ źródło likopenu, silnego przeciwutleniacza, który obniża ciśnienie krwi i poziom “złego” cholesterolu! Jedz pomidory i arbuzy! 

POMARAŃCZOWY⇾ to beta-karoten, który dodaj zdrowia oczom i wspiera gospodarkę hormonalną. Jedz marchewki, dynię i bataty! 

ŻÓŁTY⇾ wspaniałe źródło beta-kryptoksantyny. Jedz melony i kukurydzę! 

ZIELONY⇾ potężna dawka sulforafanu, który, działa antynowotworowo i zapobiega uszkodzeniu naczyń krwionośnych. Jedz brokuły, kapustę i jarmuż! 

NIEBIESKI i FIOLETOWY⇾ bogate w antyoksydanty i azotany, które mogą pomóc obniżyć ciśnienie krwi. Jedz jagody, buraki i rzepę! 

BIAŁY⇾ zawiera antoksantyny, które mogą pomóc zmniejszyć stan zapalny w organizmie. Jedz kalafior, cebulę i czosnek!  

 

Przy następnym posiłku postaraj się skomponować go tak, aby Twój talerz był jak wypełniony jak największą ilością kolorów! A może masz już swój ulubiony wielokolorowy przepis? Podziel się nim w komentarzach, z chęcią się zainspirujemy!

 

📸 annelinawaller vivolife

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl