POTENCJAŁ OKSYDACYJNY W DIECIE
POTENCJAŁ OKSYDACYJNY W DIECIE

ZADBAJ O POTENCJAŁ OKSYDACYJNY SWOJEJ DIETY


Dbałość o prawidłową ilość przeciwutleniaczy dostarczanych wraz z dietą to kluczowy aspekt zdrowia. Antyoksydanty niwelują wolne rodniki, czyli atomy odpowiedzialne za wytwarzanie stresu oksydacyjnego, który przyczynia się do powstawania większości chorób w organizmie. Jedną z częstszych metod określającą zdolność wiązania rodników nadtlenkowych w produktach jest ORAC (Oxygen Radical Absorbance Capacity) - konsumpcja min. 3 porcji (6000 ORAC) każdego dnia jest gwarancją długowieczności! ⠀

Porcja 2000 ORAC to↓ ⠀
✔️1/3 łyżeczki cynamonu
✔️1/2 łyżeczki oregano
✔️1/2 łyżeczki kurkumy
✔️1/5 szklanki borówek
✔️1/2 gruszki lub grejpfruta
✔️1/2 filiżanki wiśni/czereśni
✔️1 pomarańcza lub jabłko
✔️4 kostki gorzkiej czekolady
✔️3-4 orzechy włoskie
✔️4 orzechy pekan
✔️1/4 filiżanki pistacji
✔️1/2 filiżanki gotowanej soczewicy
✔️1 filiżanka gotowanej fasoli
✔️1/3 średniego awokado
✔️1/2 filiżanki czerwonej kapusty
✔️2 filiżanki brokułów
✔️8 szparagów


Natomiast do produktów najbardziej prozapalnych zaliczamy utwardzony olej kokosowy, utwardzony olej palmowy, olej słonecznikowy, mąkę pszenną, cukier, czekoladę mleczną, mięso, masło, jaja, biały ryż, mleko krowie. ⠀



Najlepszy sposób na dostarczenie dużej ilości ORAC? Nasza kurkumowa MAGIC LATTE w postaci złotego mleka z kurkumą, czarnym pieprzem, cynamonem cejlońskim, imbirem i kardamonem!



📸 vivolife thelouloulife

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2020 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl