3 NAJWAŻNIEJSZE ĆWICZENIA DLA MĘŻCZYZN
3 NAJWAŻNIEJSZE ĆWICZENIA DLA MĘŻCZYZN

3 najważniejsze ćwiczenia w treningu siłowym mężczyzn zarówno dla sylwetki i dla siły! ⠀

- Martwy ciąg sumo ⠀
- Dipsy ⠀
- Podciąganie ⠀

Martwy ciąg sumo, jako ćwiczenie globalnie rozwijające mięśnie całego ciała. Angażuje głównie dolne partie ciała (nogi, pośladki), ale również mięśnie pleców i mięśnie brzucha. ⠀
Dodatkowo ze względu na pracę z bardzo dużymi ciężarami i aktywacji dużej ilości mięśni, produkcja hormonu wzrostu jest podwyższona (czyt. duże przyrosty). ⠀

Dipsy, ćwiczenie głównie na mięśnie klatki piersiowej, barki i tricepsy. Pozwala na pracę w większym zakresie ruchu niż wyciskanie leżąc. Dodatkowym plusem jest fakt, że łopatki nie są na stałe zablokowane w jednej pozycji, mogą swobodnie pracować. Pozwala to dbać o mobilność odcinka piersiowego i obręczy barkowej. ⠀

Podciąganie, ćwiczenie budujące głównie mięśnie pleców i bicepsów, buduje też siłę chwytu i korzystnie wpływa na "elastyczność" mięśni pleców, likwidując ograniczenia ruchowe i bóle powodowane spiętymi mięśniami pleców. ⠀



📸 bycjakherkules

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2021 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl