PICIE WODY
PICIE WODY

Woda jest niezbędnym do życia składnikiem pokarmowym, który pełni szereg ważnych funkcji w organizmie. Istotna jest nie tylko odpowiednia podaż płynów (min. 2 litry), ale również częstotliwość dostarczania - należy ją pić regularnie, w małych porcjach w ciągu całego dnia, nawet jeśli nie odczuwa się pragnienia. ⠀



Jest źródłem składników mineralnych, takich jak: wapń, sód, magnez, potas, żelazo, mangan, fluor, jod, siarka i krzem. Woda mineralna może stać się źródłem wapnia, szczególnie podczas stosowania diet eliminujących mleko i jego przetwory. ⠀



Zaleca się wypijanie szklanki wody zaraz po przebudzeniu, a także przed posiłkiem i w trakcie posiłku (nie, nie powoduje to rozcieńczenia soków trawiennych). ⠀



Osoby, które nie mają zwyczaju picia wody, powinny starać się wypijać co najmniej jeden inny napój w ciągu dnia i postarać się robić to coraz częściej. ⠀



Osoby nie przepadajace za smakiem wody mogą ją pić z dodatkiem świeżej mięty i owoców cytrusowych (pomarańcza, cytryna lub limonka). ⠀



Nie zaleca się konsumpcji wody gazowanej dzieciom, osobom starszym ani cierpiącym na choroby układu pokarmowego!



📸 aleksandra_wachowicz

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2021 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl