SUPLEMENTACJA MAGNEZEM
SUPLEMENTACJA MAGNEZEM

Składnikiem mineralnym, który należy do jednego z najczęściej wybieranych suplementów diety jest magnez.⠀



Na rynku dostępna jest szeroka gama produktów występujących zarówno w postaci tabletek, proszków czy mieszanek do kąpieli. ⠀



Magnez (podobnie jak żelazo) wchłania się głównie w jelicie cienkim. Wybierając preparat magnezowy, warto zwrócić uwagę na postać soli, w jakiej występuje. Do najlepiej przyswajalnych należą sole organiczne: cytrynian, mleczan, glukonian, glicynian, asparaginian magnezu.



Sole nieorganiczne, takie jak węglan, wodorotlenek czy tlenek magnezu, ze względu na niską rozpuszczalność w wodzie będą się wchłaniały nieco gorzej z układu pokarmowego, dlatego też efekt będzie wolniejszy. Dodatkowo najlepsze efekty osiągniemy, przyjmując magnez dwa do trzech razy dziennie w małych dawkach.



My polecamy najlepiej wchłanialne formy magnezu - JONOWY CYTRYNIAN MAGNEZU, który tworzy się w wodzie dzięki połączeniu węglanu magnezu z kwasem cytrynowym.



📸 thirdwavenutrition

Po ciekawe inspiracje kulinarne oraz mnóstwo ciekawostek ze świata dietetyki i sportu zapraszamy na nasz Instagram oraz Facebook!

WYBIERZ Producenta

Bezpieczne połączenie
protokołem SSL

Bezpieczne i szybkie
płatności online

Błyskawiczna wysyłka
Twoich zakupów

Copyright 2021 © SilaRoslin.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl