Darmowa dostawa od 300,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

SIEDZĄCY TRYB ŻYCIA ZABIJA

2021-02-26
SIEDZĄCY TRYB ŻYCIA ZABIJA

Codzienny ruch jest nieodłącznym elementem ludzkiej natury. W dzisiejszych czasach większość z nas rusza się zdecydowanie zbyt mało i zbyt rzadko. Każdy to wie, leczy nie każdy wie, ile tak naprawdę powinien się ruszać i i jaką formę aktywności wybrać. Jakie są zatem światowe zalecenia? ⠀

Według Światowej Organizacji Zdrowia aktywność fizyczną definiujemy jako ruch ciała wywołany przez mięśnie szkieletowe, który wymaga energii. ⠀

Najnowsze zalecenia dotyczące aktywności dla osób w wieku 18-64: ⠀
✔️co najmniej 150-300 min tygodniowo aktywności fizycznej o umiarkowanej intensywności, ⠀
✔️lub co najmniej 75-150 min tygodniowo aktywności fizycznej o dużej intensywności, ⠀
✔️ćwiczenia wzmacniające o umiarkowanej lub większej intensywności obejmujące wszystkie główne grupy mięśni min. 2 razy w tygodniu, ⠀
✔️ograniczenie czasu spędzanego w pozycji siedzącej, ⠀
✔️najlepiej dążyć do większej aktywności niż zalecane minimum ⠀

WARTO ZAZNACZYĆ, że w zakres rekomendowanych minut przeznaczonych na ruch wchodzi każda aktywność, nie tylko ta celowo planowana, ale również spontaniczna - marsz do pracy, spacer z psem, robienie zakupów to też aktywność! ⠀

PODSUMOWUJĄC, zawsze wybieraj schody zamiast windy, wysiądź przystanek wcześniej, idź do sklepu zamiast jechać, idź na fitness zamiast oglądać serial. Przyniesie to znacznie więcej korzyści zdrowotnych, nich myślisz!



Pokaż więcej wpisów z Luty 2021
Zaufane Opinie IdoSell
4.92 / 5.00 1052 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-15
Szybka wysyłka, bez problemowa obsługa! Produkt najwyższej jakości. Moje białko kupuję tylko tutaj!
2024-04-02
Jestem zadowolona z towaru i obsługi.

Odwiedź nasz Instagram

pixel